Röda Tallen: Kanske det, om 50 år så är jag jordgubbe, i bästa fall. Kanske du har rätt i att det skulle bli mer publik, kanske med en stor skeptisk, jag tror du har fel. Du är inne på rätt tråd, kanske den ev, ny hallen skulle närma sig ,,, typ Birsta eller nått. Men var för inte H-sand då ? ELLER ?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kanske det, om 50 år så är jag jordgubbe, i bästa fall.
Kanske du har rätt i att det skulle bli mer publik, kanske med en stor skeptisk, jag tror du har fel.
Du är inne på rätt tråd, kanske den ev, ny hallen skulle närma sig ,,, typ Birsta eller nått. Men var för inte H-sand då ? ELLER ?