1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614769 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 824502

Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
-Gurra-: Det finns andra problem som hänger intimt samman med en ev. ut- ombyggnad av nuvarande hall. Vad jag tänker på är inte bara parkeingsytor och av- o tillfarter. Det är också möjligheten att på ett enkelt sätt ta sig till hallen utan att använda bilen. Om förutsättningarna säger att enda tänkbara plats att ha hallen på, är den nuvarande, så borde man i alla fall fundera på att dra ett stickspår från järnvägen. Det skulle underlätta för många att ta sig till banan.
Kan också passa på tillfället att säga; De som reser från stan och söder därom betalar ytterligare minst en hundring för att se hockey. Kapa den kostnaden på något sätt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.