Kerstin_k: hmmm slutspel ja - det borde gå, men nu är det inte lika klart längre... visserliggen har SVT räknat fel (vi har 70 pinnar), men det tightar till bakom. Just att det är så många lag som skall om gör det ju dock ganska säkert.
Frågan är om inte spelarna lyckats klämma ur sig två av de sämsta matcherna TIK spelat sedan återkomsten - I RAD dessutom. Kan inte ens minnas mer än nått enstaka bottennapp i nivå med SAIK och HV matcherna, ens kvalseriesäsongen.
Kom igen nu gubbar - detta måste, måste, MÅSTE varit botten. Nu måste det vända uppåt - annars blir jag riktigt rädd...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Frågan är om inte spelarna lyckats klämma ur sig två av de sämsta matcherna TIK spelat sedan återkomsten - I RAD dessutom. Kan inte ens minnas mer än nått enstaka bottennapp i nivå med SAIK och HV matcherna, ens kvalseriesäsongen.
Kom igen nu gubbar - detta måste, måste, MÅSTE varit botten. Nu måste det vända uppåt - annars blir jag riktigt rädd...