Skarin: Nånting måste vara fel inom laget - spelare åker omkring som mätta primadonnor stundtals. Den där frejdiga, fartfyllda och framför allt att aldrig ge upp saknas ju. Vi är inte ett dug bättre idag än i fjol.
Nu måste ju ledningen (alla inkluderade) ta tag i detta tillsammans med laget.
Rannsakningens tid är här. Det måste bli konsekvenser av detta - annars visar det sig bara att den rätta proffsigheten saknas i föreningen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu måste ju ledningen (alla inkluderade) ta tag i detta tillsammans med laget.
Rannsakningens tid är här.
Det måste bli konsekvenser av detta - annars visar det sig bara att den rätta proffsigheten saknas i föreningen.