Per HApps: Tycker det är lika bra o lägga ner denna säsong o börja invänta nästa. OM vi mot förmodan kniper den åttonde slutspelsplatsen så blir det fyra raka torskar med stora siffror o sen har vi skämt ut laget ännu mer..... måste faktiskt påstå att jag skäms en aning över att jag håller på TIK just nu o det är absolut inte meningen att man ska göra det.
Hade serien börjat efter omgång 20 hade vi legat sist så vad har vi i slutspelet att göra egentligen?... bara tacka o ta emot för dom första 20 omgångarnas flyt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tycker det är lika bra o lägga ner denna säsong o börja invänta nästa. OM vi mot förmodan kniper den åttonde slutspelsplatsen så blir det fyra raka torskar med stora siffror o sen har vi skämt ut laget ännu mer..... måste faktiskt påstå att jag skäms en aning över att jag håller på TIK just nu o det är absolut inte meningen att man ska göra det.
Hade serien börjat efter omgång 20 hade vi legat sist så vad har vi i slutspelet att göra egentligen?... bara tacka o ta emot för dom första 20 omgångarnas flyt.