1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 824995

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Per HApps:
Tycker det är lika bra o lägga ner denna säsong o börja invänta nästa. OM vi mot förmodan kniper den åttonde slutspelsplatsen så blir det fyra raka torskar med stora siffror o sen har vi skämt ut laget ännu mer..... måste faktiskt påstå att jag skäms en aning över att jag håller på TIK just nu o det är absolut inte meningen att man ska göra det.

Hade serien börjat efter omgång 20 hade vi legat sist så vad har vi i slutspelet att göra egentligen?... bara tacka o ta emot för dom första 20 omgångarnas flyt.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer