250kg kärlek: Så pass bra spelare för 3månader sedan kan bara inte bli så dåliga spelare utan anledning..nån anledning utanför de enskilda spelarna nåt känslomässigt problem tränare-lag el. annat.
skulle inte förvåna om Tik-spelarna i LG-games kommer att spela bra där trots geistlösheten idag!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
skulle inte förvåna om Tik-spelarna i LG-games kommer att spela bra där trots geistlösheten idag!