1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 825034

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Ambroo:
Idag var det lite svårdefinerbart VAD dom försökte med men andra matcher är det den där meningslösa "dump & chase"-hockyn dom kör med som mestadels slutar med att kör fast i sarghörnen. På Nordgrens tid funkade det trots allt då den upplagan av Timrå hade en jädra fart i spelet o dom var duktiga på spela runt pucken i dom lägerna men nu kommer dom sällan nån vart.... måste vara jäkla enkelt att vara back o möta TIK.... "-jaha grabbar, bara vänta tills dom skickar in pucken mot hörnet sen ser vi till att hinna före deras forward o slå bort pucken", svårare än så kan det inte vara att läsa vårt spel..... ordet "pucktransport" borde kanske slås upp i ordboken.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer