Närå han ljög inte men med dom skador dom haft så spelar dom nog med j18 ett tag framöver, sedan hade dom skador under seriestart så dom hade spelat halvskadad å förlita dig inte så mycket på statistik den ljuger för det mesta tex en som leder skytteligan har minus statistik m.m i sitt bagage så förlita dig inte som du oftast gör på statistiken.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Närå han ljög inte men med dom skador dom haft så spelar dom nog med j18 ett tag framöver, sedan hade dom skador under seriestart så dom hade spelat halvskadad å förlita dig inte så mycket på statistik den ljuger för det mesta tex en som leder skytteligan har minus statistik m.m i sitt bagage så förlita dig inte som du oftast gör på statistiken.