Du verkar inte förstå, kanske du behöver vara lekman för att göra det så jag lägger ner. Visst intensitet är grejen å hårt jobb med det krävs mer å det är det jag menar att du inte förstår.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Du verkar inte förstå, kanske du behöver vara lekman för att göra det så jag lägger ner. Visst intensitet är grejen å hårt jobb med det krävs mer å det är det jag menar att du inte förstår.