Talangscouten: Nog tror jag att dom gör sitt bästa varje match så även domare och parkeringsvakter, men att du är så fabulöst naiv att du ev inte vill se en enda spelare i timrå nästa säsong får mig att tro att du nyss har lärt dig skriva, för äldre än fem år kan du omöjligt vara.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nog tror jag att dom gör sitt bästa varje match så även domare och parkeringsvakter, men att du är så fabulöst naiv att du ev inte vill se en enda spelare i timrå nästa säsong får mig att tro att du nyss har lärt dig skriva, för äldre än fem år kan du omöjligt vara.