Per HApps: Han menar så klart inte precis så ordagrant! Men jag vill också se den rätta viljan ikväll. Jag vill se spelare som har skämts efter den senaste insatsen inför hemmapubliken och som nu till varje pris vill få upprättelse...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men jag vill också se den rätta viljan ikväll. Jag vill se spelare som har skämts efter den senaste insatsen inför hemmapubliken och som nu till varje pris vill få upprättelse...