Dina svar tyder ju på att du är helt borta. Noll koll på läget. Känns bra att man har "Perhapps" på HS som är avundsjuk på min status o mina hockeykunskaper.
Därav du måste skriva inlägg att nedvärdera min profil. Känns bra att man är populär.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dina svar tyder ju på att du är helt borta. Noll koll på läget. Känns bra att man har "Perhapps" på HS som är avundsjuk på min status o mina hockeykunskaper.
Därav du måste skriva inlägg att nedvärdera min profil. Känns bra att man är populär.