Talangscouten: Pratade med en inom styrelsen i dag och han undrade vilken "fåntratt" som kallar sig Talangscouten och hävdar att TJ används som källa här på hs!
Om du nu står för det du säger kan du väl skicka ett brev till mig med ditt telefonnummer så skall jag vidarebefodra det omg. Eller så kan du sluta upp med fjanterierna.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Pratade med en inom styrelsen i dag och han undrade vilken "fåntratt" som kallar sig Talangscouten och hävdar att TJ används som källa här på hs!
Om du nu står för det du säger kan du väl skicka ett brev till mig med ditt telefonnummer så skall jag vidarebefodra det omg. Eller så kan du sluta upp med fjanterierna.