1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 831216

Sv: The best of Timrå IK – Återuppståndelsen
Kerstin_k: Nu ska jag vara lite kritisk. Personligen tycker jag nog att 2:an var bäst. Den här var nog snyggast, men 2:an hade mer feeling tycker jag. Det är nog musiken som gör det. Men det är klart, det lär vara svårt att överträffa sig själv gång efter gång. Den var absolut inte dålig.
Nu är jag tvärkass på att komma med konstruktiv kritik och jag kan fan inte göra det bättre själv.

1:an 4,5/5
2:an 5/5
3:an 4/5

Så kanske jag kan sammanfatta det.
Och det är inte lönt att titta under min profil för där står det bara en massa strunt. =)

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer