1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 831216

Sv: The best of Timrå IK – Återuppståndelsen
Kerstin_k: Nu ska jag vara lite kritisk. Personligen tycker jag nog att 2:an var bäst. Den här var nog snyggast, men 2:an hade mer feeling tycker jag. Det är nog musiken som gör det. Men det är klart, det lär vara svårt att överträffa sig själv gång efter gång. Den var absolut inte dålig.
Nu är jag tvärkass på att komma med konstruktiv kritik och jag kan fan inte göra det bättre själv.

1:an 4,5/5
2:an 5/5
3:an 4/5

Så kanske jag kan sammanfatta det.
Och det är inte lönt att titta under min profil för där står det bara en massa strunt. =)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.