73Sjöbba: Näe, jag kan nog hålla med dig i det mesta. Tycker också att 2:an har en speciell känsla över sig. Men det har nog också mycket att göra med de avslutande kapitlet i den. Vändningen mot HV slår ju det mesta känslomässigt i år :)
Men va fan, det var ju ett helt okej betyg också så jag klagar inte! Annars är det svårt att variera sig. Därför provade jag lite annorlunda musik den här gången, på gott och ont.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men va fan, det var ju ett helt okej betyg också så jag klagar inte! Annars är det svårt att variera sig. Därför provade jag lite annorlunda musik den här gången, på gott och ont.