1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614837 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 831271

Sv: The best of Timrå IK – Återuppståndelsen
Kerstin_k: Grymt bra hastighet på Lemmys ftp! Jag har aldrig lyckats komma upp i den hastighet jag toppade nu och jag har minsann testat på massor av torrentsidor med flera hundra peers sammankopplade. Ganska häftigt. :)
Tack Lemmy!

Filmen finns det inte mycket att säga om. Introt & Outrot var oerhört grymt! Det enda som du hade kunnat gjort bättre hade varit att tryckt in en till låt på slutet eftersom man tröttnade på att höra "Pump it" litegrann i slutet av filmen. Annars var denna film bättre än föregångarna!

Tack för underhållningen (ännu en gång), Kerstin_k.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.