LingaN: Tackarrr! =) Man år bara glad att kunna hjälpa till att sprida en så stilig Timråvideo. Snygg logga btw. All cred om hastighet ska dock gå till min host, B-one.
Sen instämmer jag i hyllningarna angående videon, nå jävulskt snyggt jobb av Kerstin_K.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
All cred om hastighet ska dock gå till min host, B-one.
Sen instämmer jag i hyllningarna angående videon, nå jävulskt snyggt jobb av Kerstin_K.