-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4956)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
skulle nog spela med dessa kedjor:
Hedström Hahl Pärssinen - Strålman Sanny
Sundh Warg Ryno - Svedberg kokko - En blandning av kraft och spelskicklighet, Ryno och Sundh mosar i sarghörnen. Tror att F.Warg skulle passa bra med dessa herrar, Sundh står för snabbheten, Ryno har bra avslut och wargen bra spelsinne.
Regin Andersson Svensson - Niskanen Styf - Här är det ungefär som i andra kedjan, Regin placerad på kanten för mer offensiv roll. Regin och Svensson duktig med puck medans Andersson får ta för sig framför mål. Vill se mer avslut från Svensson, Regin och Andersson. Tror att Peter Regin kan hjälpa dessa herrar med detta. Ser iövrigt lite likheter i Regin när man tänker tillbaka på Zäta`s dagar i tik
Hallin Nylander Nilsson - Nilsson får leka ånglok i sarghörnen(tycker han fått för lite speltid) med Hallin och Nylander. en kedja som borde matchas mot 1 kedjan i andra lag. alt använda laine istället för nilsson. Många kanske tycker det är konstigt att jag ställt carlsson på sidan? Tycker fortfarande han är en bra spelare men jag tycker inte om att han är så "snäll" mot motståndarna.. vevar med klubban lite ihopp om att vinna puck istället för att trycka till dom. Men om jag skulle han in honom i nån line så byter jag nog ut honom mot Ryno om han inte kommer igång med skyttet igen