Hahl Bundy: Självklart! ( Jag gör det ju redan i Allsvenskan) Sedan kan jag ju hålla på TIK i ES. Enda gången det skulle bli kris är SCA Cup, för risken att dom tu skall mötas i en "riktig serie" är ju minimala.
Vi har inte sett om travgurun har signat än.
Skulle det bli så får man ju grattulera till ett bottennapp. Andretränaren ifrån ett av bottenlagen.
Då har dom lika bra kunnat ta Linkan från catterna
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sedan kan jag ju hålla på TIK i ES.
Enda gången det skulle bli kris är SCA Cup, för risken att dom tu skall mötas i en "riktig serie" är ju minimala.
Vi har inte sett om travgurun har signat än.
Skulle det bli så får man ju grattulera till ett bottennapp.
Andretränaren ifrån ett av bottenlagen.
Då har dom lika bra kunnat ta Linkan från catterna