Helg Ernest: Ok, trevligt för dig. Vad mig anbelangar så finns det bara ett lag inom svensk hockey o det är Timrå oavsett vilken serie dom spelar i el. har spelat i! Finns inte i min värld att besudla mig med andra lag oavsett om de spelar i en annan serie. Sen vet man aldrig vad som händer i framtiden, därom tvista de lärde, Katterna o Timrå kanske möts i nån serie, Who knows?!
Blir svårt, om inte Schizofrent kanske, att hålla på bägge! Nä, håll du på katterna o tack för gratulationen!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vad mig anbelangar så finns det bara ett lag inom svensk hockey o det är Timrå oavsett vilken serie dom spelar i el. har spelat i!
Finns inte i min värld att besudla mig med andra lag oavsett om de spelar i en annan serie. Sen vet man aldrig vad som händer i framtiden, därom tvista de lärde, Katterna o Timrå kanske möts i nån serie, Who knows?!
Blir svårt, om inte Schizofrent kanske, att hålla på bägge!
Nä, håll du på katterna o tack för gratulationen!