1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 834549

Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
El Maco: Konstigt 2-0 mål, Backis var den som höll TIK kvar i matchen, hur många frilägen hade DIF 5-6 st, Vad M Nilsson höll på med vet jag inte, Hedström en gåta, Regin krigade, Sundh också, Sanny tacklades, Kosken????? Kooko????, Ibland snurrade Pärsa, Hedström o co frisk i andra men KOM inte till skott, Sedin varning!!! Tyckte Jyrgården var hetare, Lahti dömde bra, mycket mycket vansinnigt tagna utv av M Nilsson, Niskanen....M Nilsson verkar vara helt ur balans, Warg vann inte många tekningar.....men ändå torsk med bara ett mål...Tack Backlund, kanon match!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.