1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 834550

Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
Ambroo: Jag var säker på att det var idioten Ölvestad som fick välförtjänt spö men i matchstatistiken var det fimpen som fick matchstraff tillsammns med Styf så jag är inte säker. En snygg och sportslig hämndaktion, när Styfen hade pucken när slutsignalen gick, något sades och Styf buntade ihop Diffaren nedanför difklacken.

Timråfans var det färre än jag någonsin sett. Som klack betraktat alltså. Det var många på plats runt om i Globen om än få i färgerna. Själv satt jag på långsida för en gångs skull. Skärper mig nästa gång.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.