Dalan: Det är inget fel på komigentimrå, sig! Vid rätt tillfälle. Men jag saknar "Kom igen vårt timrågäng" etersom jag brukar klämma i med en andrastämma där! Jag saknar den gamla Bajtaren" Forza! Jag och Jean1 kanske skall komma upp några trappsteg och ställa mig med er på torsdag? Men då blir det ganska dött på sektionen nedanför trumman... Där vi håller igång!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är inget fel på komigentimrå, sig! Vid rätt tillfälle. Men jag saknar "Kom igen vårt timrågäng" etersom jag brukar klämma i med en andrastämma där!
Jag saknar den gamla Bajtaren" Forza!
Jag och Jean1 kanske skall komma upp några trappsteg och ställa mig med er på torsdag? Men då blir det ganska dött på sektionen nedanför trumman... Där vi håller igång!