Det känns inte omöjligt för TIK att nå tredjeplatsen faktiskt och då får ju vi välja mellan lag 5 och sex. Som jag ser det är det inte omöjligt att lag 5 blir Brynäs som dels har en sviktande form (inte en trepoängare på de tio senaste) och dels har en del skadeproblem.
Jag har den största respekt för Brynäs och framförallt Micke lind i ett slutspel men jag tror TIK är det bättre laget där, från målvakt till ytterska toppforward. TIK bör alltså välja Brynäs om det blir det scenario jag räknar med.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag har den största respekt för Brynäs och framförallt Micke lind i ett slutspel men jag tror TIK är det bättre laget där, från målvakt till ytterska toppforward. TIK bör alltså välja Brynäs om det blir det scenario jag räknar med.