John K: Här är en till, förmodligen en jag redan hört någonstans. På samma "tema", eller i vilket fall med samma ramsa som grund, vi får bara vända på orden lite lätt:
Vi ska vinna, vi ska ta dom vi ska göra ???? av dom!
(Vad för ord som ska ersätta ???? det vet jag inte. Men det finns alldeles säkert någon som är piggare än mig härinne just i detta nu som kan kläcka någon underfundig idé.)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi ska vinna, vi ska ta dom
vi ska göra ???? av dom!
(Vad för ord som ska ersätta ???? det vet jag inte. Men det finns alldeles säkert någon som är piggare än mig härinne just i detta nu som kan kläcka någon underfundig idé.)