Majkii : För er som inte har ork nog att scrolla ner två inlägg så rekommenderar jag varmt att man gör så innan man postar en ny tråd med precis samma namn som den som redan finns, "två inlägg ned". Nåväl, jag klipper och klistrar:
Hej , jag har en fråga . slutspelet iår bli det buss till varje borta match då eller ?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
slutspelet iår bli det buss till varje borta match då eller ?