Stigsson: Först trodde jag att någon skämtade med mig aprillo, men sen såg jag att det var ju inte det. Men innerst inne tror jag nog det fortfarande. Undrar hur tränarna känner det som ska välja lag. Åker dom fram då till nån annan o säger: Får jag lov? o sen tar dom varandra i en gemytlig armkrok o ställer sig vid sidan om? Eller blir det nån sorts "Spänning" i det hela med lappar i urnor o annat trams?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men innerst inne tror jag nog det fortfarande. Undrar hur tränarna känner det som ska välja lag. Åker dom fram då till nån annan o säger: Får jag lov? o sen tar dom varandra i en gemytlig armkrok o ställer sig vid sidan om?
Eller blir det nån sorts "Spänning" i det hela med lappar i urnor o annat trams?