Kenta Johansson vilken kille 0-2 ca 1 minut kvar av tredjedå tar han Time Out Bra gjort,Genomtänkt nä inte direkt. Straff träning till samtliga De borde få köra iDIOTEN tills dom spyr för det kan inte vara många som tagit ut sig denna match.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bra gjort,Genomtänkt nä inte direkt.
Straff träning till samtliga De borde få köra iDIOTEN tills dom spyr för det kan inte vara många som tagit ut sig denna match.