För det måste ju vara minst En dödssynd när dom blir brädade av både Wennerberg och Nilsson. Wennerberg och Nillson har ju inte ens en gnutta närvaro i matchen. Och det enda jag vet om Ryno och Laine är att dom gör mål. Men det kanske inte duger för Kenta.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
För det måste ju vara minst En dödssynd när dom blir brädade av både Wennerberg och Nilsson. Wennerberg och Nillson har ju inte ens en gnutta närvaro i matchen. Och det enda jag vet om Ryno och Laine är att dom gör mål. Men det kanske inte duger för Kenta.