1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 839255

Sv: Timrå IK - LHC 2007-02-22
lungan: Började matchen med 6 backar:

Sanny, Styf, Svedberg, Niskanen, Koskinen, Strålman

Avslutade med 5 efter att Niskanen klivit av...

Men skall man vara ärlig så var det bara Styf som var godkänd - knappt - av backarna idag, resten var förmodligen bakfulla efter att varit ute med Brendl och co ;-)

Nog skämtat... Detta var faktiskt den sämsta match jag sett TIK genomföra sedan de förlorade med typ 2-6 hemma mot Arlanda i 1:an... Man kunde inte ens bli irriterad eftersom det blev komiskt efter ett tag, lite som bandy-goes-innebandy faktiskt ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.