1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 839863

Sv: Silly Season 07/08
Ambroo: Tack!! Äntligen någon som ifrågasätter kentas matchning med Robban som center.

Tycker man kväver robbans bästa egenskaper genom att lira honom som center!! Har känt frustration när jag återkommande får se att Robban som center, i match efter match.

Sen att matcha lirare med cement handleder i powerplay och att låta bli att uttnyttja Rynos offensiva kvaliter är är bara jobbigt att se.

Jag vet att Ryno har stora brister i sin defensiv men att lira med Wennerberg i ett läge där vi har svårt med målgörandet måste man ju bara köra med som har de rätta egenskaperna.

Hoppas inställningen är ruggigt mycket bättre än senast för annars blir det noll i dubbel bemärkelse igen!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.