1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 840299

Sv: Modo - Timrå IK 2007-02-24
Den tröst vi kan få i nuläget är väl denna:

Timrå5 300213-16-39 p
MoDo5 200316-13+36 p

2006-09-19 19:00Timrå-MoDo3-0
2006-10-17 19:00MoDo-Timrå1-3
2006-11-30 19:00MoDo-Timrå8-1
2007-01-06 15:00Timrå-MoDo3-2
2007-02-24 15:00MoDo-Timrå5-3

Det positiva är väl egentligen inte att vi är bättre i de inbördes mötena rent poängmässigt, nej, det viktiga är att vi faktiskt visat att vi kan slå MoDo på bortaplan. Det kan vara ack så avgörande i en ev. avgörande kvartsfinalmatch där uppe. Dessutom så nollade vi dom på hemmais. Nu var det ett rätt långt tag sedan, med ett helt annat MoDo och verkligen ett helt annat Timrå.

Vi får väl passa på att gotta oss i att vi iom Luleås seger över Mora blev definitivt klara för slutspel ikväll, härligt!


Återigen..
HV 71-Frölunda 2-8
Färjestad-Skelelfteå 9-0...

Det finns lag som har det värre än oss, iaf ikväll.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.