1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 841078

Sv: Skall Lill-Kenta kliva av redan nu
Hahl Bundy: Tyvärr, det där låter mer som önskedrömmar. Som att du försöker lura dig själv. Nästan alla andra lag spelar slutspelshockey redan nu, vad Timrå spelar vet jag inte riktigt... Men inte är det slutspelshockey i alla fall.

Det är inte så lätt att när slutspelet börjar bara trycka på en knapp och vips så är alla problem borta! Förstår du (ni) inte det?
Sedan undrar jag hur hungriga är Kenta och Micke efter beskedet att de inte får vara kvar? Brinner de fortfarande för att Timrå ska lyckas?
Man kan fundera efter coachingen de senaste matcherna.....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.