Repeter: Ja tydligen gjorde de ju de eftersom gubbarna runt omkring bad skrek åt mig att hålla käft. Men samtidigt är de så här ochså att jag skulle nog precis som ni ha hjävligt svårt att erkänna att en stackars TIK:are skulle höras och hejja fram sitt lag betydligt mycket mer än FBK:s klack skulle göra på hemma plan. Skulle nog precis som ni förneka att de någonsin har hänt... men jag å fler med mig vet ju att det har hänt
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Skulle nog precis som ni förneka att de någonsin har hänt... men jag å fler med mig vet ju att det har hänt