1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 845236

Sv: Frölunda - Timrå IK 2007-03-02
El Maco: Vilket lag vill du påstå har dålig moral?
Enligt min mening så är nog Brynäs ett av lagen med högst moral.
Resultaten den senaste tiden har inget med moralen att göra, utan handlar mer om andra orsaker.
Det är ju de facto vår höga moral till stor del tagit oss till slutspelet, som jag ser det.
Om det sen räcker i ett slutspel mot mkt bra motstånd, det är en annan femma.
Mora lär väl få Färjestad, så redan där tycker jag att våra odds för att gå vidare är bättre, i en jämförelse med Moras chanser.
Och det oavsett vilket lag som väljer oss.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.