DJ Hemp: Du vet väl att flyt, det förtjänar man... Och helt korrekt: Boork tryckte idag på knappen, för att testa lite grann. Och det såg bra ut, om man jämför med hur det sett ut den senaste tiden. Men jag är ändå storsint och överlåter bucklan tilll ngn annan, för det räcker iaf inte ända fram. Eller.....?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och helt korrekt: Boork tryckte idag på knappen, för att testa lite grann.
Och det såg bra ut, om man jämför med hur det sett ut den senaste tiden.
Men jag är ändå storsint och överlåter bucklan tilll ngn annan, för det räcker iaf inte ända fram.
Eller.....?