Nu kan vi börja spekulera på allvar vilka vi får i kavrten.
Färjestad tar Mora HV tar formsvaga Brynäs
Sen är det Modos tur. Dom har 2-3 i imbördes möten mot både Luleå och Timrå. Men dom har förlorat de två senaste mot Luleå. Jag tror att det och att dom vet att Timrå har svårt att göra mål avgör. Gör man inga mål går man inte till Semi.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Färjestad tar Mora
HV tar formsvaga Brynäs
Sen är det Modos tur. Dom har 2-3 i imbördes möten mot både Luleå och Timrå.
Men dom har förlorat de två senaste mot Luleå.
Jag tror att det och att dom vet att Timrå har svårt att göra mål avgör. Gör man inga mål går man inte till Semi.
Modo väljer Timrå, och får dessutom korta resor.
Linköping får Luleå.