Och därmed har jag erkänt att i mitt tycke är MoDo en klubb som förtjänat ett bättre öde än alla dessa SM-silver i modern tid. Som Timråit vill jag så gärna slå ut dem i kvarten, men om vi nu går bet unnar jag dem framgång i det fortsatta slutspelet (jag svär väl aldrig i kyrkan, eller?)...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och därmed har jag erkänt att i mitt tycke är MoDo en klubb som förtjänat ett bättre öde än alla dessa SM-silver i modern tid. Som Timråit vill jag så gärna slå ut dem i kvarten, men om vi nu går bet unnar jag dem framgång i det fortsatta slutspelet (jag svär väl aldrig i kyrkan, eller?)...
Men det blir la LHC vi får möta, eller...?!