T T: Hmm.. ja, man får ju ändå säga att det var riktigt vågat av Svartvadet att gå ut med att tro på ett "norrlandsderby" i kvartsfinalen, när man förmodligen kommer att ha att välja mellan Luleå, Brynäs och Timrå. Ja, jisses, vad ska man säga.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte