Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nej, sollefteå flaggan har inte blivit tagen över till mts. utan mts körde med den bara. thats it.
Dogsbite:
Haha snickra ihop på en kvart? Vad har ni att komma med? en viftflagga samt en risig gjord foppa flagga. ja kämpa på gossen lilla.
dylan knylan lilla pojk trummi(?):
Så jävla ultras(Z?) att sno flaggor när dom står där.
fast visst det är jävligt dumt att dom skulle stå där.
ps. den så kallade sektion oberoende är som curva nord, fast lite mer seriösare men inte mycket.
Om ni inte vet hur cn är som. kontakta eniro så hjälper dom er.
MvH. ?