1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614734 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 852040

Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
Mats Edström: Man har då inte hört någon domare som de varit positiv till. Är nog så att alla domare hatar Timrå och förfördelar de andra lagen.

Nu har jag aldrig hört timrås låt Warriors of Sweden, men själva namnet på låten måste jag säga låter en aning knäppt. Först är de väl inte krigare av sverige. Jag menar kanske krigare av Timråiter. Och om man ser det som krigare för sverige så har man ett antal legoknektar i laget vilket inte får det att låta så positivt om importerna.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.