1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 854225

Sv: Slaget om Västernorrland Del 4 Modo-Timrå 12/3-07
Tycho: Jo naturligtvis är det så. Men man är som spelare eller ledare ibland ganska upprörd milt uttryckt ifall domarn har avgjort en hel match och dömt på ett sånt sätt att om det vore ett annat yrke än domare han arbetade som så skulle arbetsgivarn allvarligt fundera på om han borde sparka idioten från jobbet.

Det händer dessutom inget om man är konstruktiv som spelare eller ledare i såna situationer. "Det var ingen utvisning" "Jag bedömde det som så, och efter att ha studerat repriserna och sett matchen igen så anser jag fortfarande att jag agerade rätt" Sen händer det INGET mer.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer