1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 85556

Sv: Vad mer bör det bli?
tjalle: Som jag ser det så kan Crippe bli en viktig spelare för TIK om han bara själv vill satsa seriöst. Ge sig själv en ärlig chans helt enkelt (precis som du nämner innefattar detta både hockeyn och annat). Jobba hårt med fysiken är prio ett, 2-3 kilo bör han lägga på sig redan till kommande säsong och fortsätta med 2-3 säsongen efter. Att direkt smälla på med 5kg kan nog straffa sig dock!

Men som du säger så kräver ES mer än Crippe visat upp och om inga tecken finns på bättring så finns ingen anledning att ha kvar honom.

Så snälla Crippe, fokusera på hockeyn och träningen till 100% så vi får bli stolta om 2 år du gör debut i Tre Kronor ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.