1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 856927

Sv: Modoklacken
Modoante:

Men lilla vännen..Ge dig nu..Varför vakna till nu när det har börjat att lugna ner sig??

Att folk i denna gästbok svara när du och dina polare ifrån modohåll kommer in och skriver allt för ofta en jädra massa dynga måste även du förstå..

Och som du märker vill du och dina polare gärna svara på inläggen som följer era dynginlägg är pajkastningen igång..

Så tralla över till din GB och fortsätt med pajkastningen därinne så försöker vi TIMRÅITER att njuta i drygt ett dygn till innan den tuffa sjätte matchen i denna härliga kavrtsfinalserie..

Men jag kan även berätta att jag hoppas vi vinner i morgon...

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer