LingaN: Hm, du tycks ju själv ha fokuserat mer på dem än på matchen om du nu så tvärsäkert kan säga vad de gjorde *hela* matchen?
Själv tyckte jag det var en rätt bra klack de hade med sig i lördags. De höll igång mest hela tiden. Och det är väl det som är det viktiga i klacksammanhang?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Själv tyckte jag det var en rätt bra klack de hade med sig i lördags. De höll igång mest hela tiden. Och det är väl det som är det viktiga i klacksammanhang?