LingaN: Vi är exakt likadana. Såhär i medgångens tid så finns det ändå lite tid för eftertanke och ödmjukhet, det finns potential i Modos klack. Dom har många yngre, om några år så kan det säkert bli bra. Än så länge har dom inte presterat någonting, undantag för insatsen i lördags.
Så länge det finns engagemang, så finns det hopp. Så såsigt skulle man kunna uttrycka det.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Så länge det finns engagemang, så finns det hopp. Så såsigt skulle man kunna uttrycka det.
We shall overcome.