orion: Tänkte definitivt inte lägga mej i denna barnsliga debatt men nu sänker jag mej som en sommarskymmning till er nivå.
Antingen är du stendöv eller så var du inte på plats kvartsfinal 1 för då hördes tydligt från hemmastå ett antal kraftfulla "hata MoDo". Känns inte så lite patetiskt när det kommer från en klack som anser sig tillhöra kategorin "aldrig hata, bara älska".
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Antingen är du stendöv eller så var du inte på plats kvartsfinal 1 för då hördes tydligt från hemmastå ett antal kraftfulla "hata MoDo".
Känns inte så lite patetiskt när det kommer från en klack som anser sig tillhöra kategorin "aldrig hata, bara älska".
Vi är alla av samma skrot och korn!