1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 857034

Sv: Modoklacken
orion: Snälla, rara "Orion", var har du varit om du inte har hört vår klack skandera "Hata MoDo"??! Det hörs nog vid nästan varje möte. Särskilt unisont var det i första kvarten (av förklarliga skäl;). På alla matcher i Swedbank jag varit på har delar av vår klack börjat hata, men tack o lov inte fått någon heltäckande uppslutning.

Kåluspare är vi allihopa; det bara graden av kålsuperi som varierar. Halten testosteron avgör. Och i vår klack är det förhållandevis hög andel gubbar, tanter och barn. I MoDos är det kanske fler med moppemusche.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer