orion: Snälla, rara "Orion", var har du varit om du inte har hört vår klack skandera "Hata MoDo"??! Det hörs nog vid nästan varje möte. Särskilt unisont var det i första kvarten (av förklarliga skäl;). På alla matcher i Swedbank jag varit på har delar av vår klack börjat hata, men tack o lov inte fått någon heltäckande uppslutning.
Kåluspare är vi allihopa; det bara graden av kålsuperi som varierar. Halten testosteron avgör. Och i vår klack är det förhållandevis hög andel gubbar, tanter och barn. I MoDos är det kanske fler med moppemusche.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kåluspare är vi allihopa; det bara graden av kålsuperi som varierar. Halten testosteron avgör. Och i vår klack är det förhållandevis hög andel gubbar, tanter och barn. I MoDos är det kanske fler med moppemusche.