Mats Edström: Nä, jag vet att det var inte det du kommenterade. Jag svarde bara för vad orsaken var till att man blev fly förbannad och började med hat ramsan.
Men du är kanske som en skvaller tidning, drar lösryckt ur saker å ting för att få en bra front sida?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men du är kanske som en skvaller tidning, drar lösryckt ur saker å ting för att få en bra front sida?