Maggan: Självklart är jag som en skvallerblaska! Om inte annat så för att få reaktion från dom som uppenbarligen läser den typen av suspekta magasin...jag gör det inte!
Vad jag ville få fram är att er klack inte är ett dugg bättre än t ex Sundsvallsklacken som ni så hjärtligt avskyr p g a hatramsor!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vad jag ville få fram är att er klack inte är ett dugg bättre än t ex Sundsvallsklacken som ni så hjärtligt avskyr p g a hatramsor!